fml nu.

heey vad görnii?, hur mår nii?- själv mår ja g HELVETE, ligger i feber som jag fick igår så på kvällen börja jag kräkas som en dåre, tillslut fick jag inte ut något mer och kroppen ville fortfarande så de spändes skit hårt i magen...riktigt jävla obeskrivligt ont + på de hade/har jag skit ont i hela kroppen och hade svårt för att sova.. så hahaha ja nu vet ni hur jag mår, hahahaha va mycke jag svär när jag mår dåligt. ber om ursäkt  ;)
Juste min bror är i spanien sen i fredags, saknar han hahaha han ringde igår på kvällen imellan jag höll på spy sen efter ringde jag han, hahaha kl va typ 1 och han höll på äta värsta maten hahaha så jag ringde och skällde ut han ''idiooot vad äteruuuu, hemma du skulle inte ens äta bröd vid den här tideeen'' hhahaha men aaoo
hihi hare bra
onödigt inlägg.


juste hihi morsdag igår, gick på morgonen och köpte de här till henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0