BitchPlease

heeej, vad gör nii, jag kom nyss hem eller nej nu ljuger mandosh! jag kom en för typ 40 minuter sen var ute o gick med maddäh! sen nu har lagt ricinolja och väntar på att det ska sköljas ur! :)
Haft tandverk hela dan tror jag har hål ska gå o boka tandläkar tid imorgon intressant hihi men skönt bara skola imorgon och onsdag sen ledig 4 dagar JIPPI KAJEJ..
Fick ett par korta vita converse idag av brullan hihihi så imorgon ska tvätta mina amerikanska så jag kan använda båda!... Intresant IGEN
Juste madde har Nationella imorgon och hon är fett orolig HOPPAS HOPPAS att det går bra för henne!

Men nu ska jag äta nudlar sen ducha & sen plugga
puss:* omg va gay det lät okej tar om det

HEJDÅ! :D

Ett av mina största mål är att få tbx dehär långa håret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0