Im Back...

Tjah! mitt liv är på spel igen, börja skolan idag...åh.kefft. höll faktiskt på att blogga igår men hade brottom och allt det långa jag skrivit hade gått bort så då sket vi i det ;)..menmen börjar 9.00 som vanligt varje dag..
Går i 8:an nu, eftersom att jag gått om tidigare..
Kan ju inte säga att jag inte har saknat skolan, kamraterna Osv.. Fast när jag väl satt i klassrummet fick jag den där lilla skol-paniken! haha..och idag vart jag heel trött efter skolan.. Precis som förr..Det kommer nog bli som förut att man går till skolan varje dag, gör läxorna sen kommer man hem, äter,tv sen sover..sen när helgen kommer blir det soft Haha.. nä men någorlunda kanske..menmen börjar med vanliga lektioner imorrgon, idag vare mentorsdag..ska lägga mig lite tidigaren än igår (somnade kl 2.) eftersom att jag kom hem 00.00...hehoho..men K! jag vet att ingen läser bloggen så behöver inte ens kolla statestiken... men bloggade ändå eftersom att de va så längesen! så synd eftersom att jag gillar att blogga!..menmen hoppas på att bloggen kommer tillbaks som vanligt ?..eller vad säger ni ? haha jaja K..
vvi höras :) 
 A B S O L U T 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0